معرفی بازی | ماجراجویی در دل دریا «Creatures of the Deep»
  • کد مطالب: ۲۲۶۳۷۹
  • /
  • ۰۲ تير‌ماه ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۴

معرفی بازی | ماجراجویی در دل دریا «Creatures of the Deep»

 در این بازی به دل دریاها و اقیانوس‌ها خواهیم زد تا به شکار ماهی‌ها برویم. 

در این بازی به دل دریاها و اقیانوس‌ها خواهیم زد تا به شکار ماهی‌ها برویم. داستان بازی «Creatures of the Deep» درباره‌ی ماهیگیر جوانی است که از روی علاقه دل به دریا زده است و قصد دارد کسب‌و‌کار ماهیگیری خود را راه بیندازد.

شما باید به این فرد کمک کنید از پس چالش‌هایی که دارد بربیاید و تجهیزاتش را ارتقا دهد. در این بازی، همه‌چیز سرراست و بدون پیچیدگی است و با فضای آرامش‌بخشی روبه‌رو خواهید بود.

در دنیای این بازی تنوع بسیار زیادی از ماهی‌ها وجود دارد که ارزششان متفاوت‌تر از دیگر ماهی‌های این بازی است. برای به‌دست آوردن ماهی‌های کمیاب‌تر، باید خوش‌‌شانس باشید و زمان بیشتری را نیز صرف گشت‌وگذار در دل دریاهای این بازی کنید.

ماهی‌های این بازی درجه‌ی کمیابی خاص خود را دارند. هرقدر ماهی کمیاب‌تر باشد، ارزش پولی بیشتری نیز خواهد داشت. فاکتورهای دیگری مانند وزن و نژاد ماهی نیز می‌تواند در نتیجه‌ی نهایی کار اثرگذار باشد.

یکی از دوست‌داشتنی‌ترین قسمت‌های این بازی پرنده قرمز رنگی است که همسفر شما در ماجراجویی‌های دریایی‌تان خواهد بود. دیالوگ‌های این پرنده معمولا بامزه و خنده‌دارند.

گاهی نیز کنایه‌های بامزه‌ای می‌گوید. برای مثال، اگر نتوانید ماهی بگیرید و قلابتان خالی باشد، این پرنده به شما پیشنهاد خواهد کرد از عینک‌ استفاده کنید!

در ابتدای کار، ابزارهای حرفه‌ای در اختیار ندارید اما با شکار ماهی‌ها و فروختن آن‌ها می‌توانید پول به‌دست آورید و وسایل بهتری بخرید. 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.